آندره هان ستاره جوان آگسبورگ پس از دعوت شدن به اردوی تیم ملی آلمان به منظور حضور در دیدار مقابل شیلی ابراز خوشحالی کرد و از دعوتش بسیار شگفت زده شده است.
به گزارش کانون هواداران دورتموند در ایران؛ به نقل از Sport1, آندره هان که تا 14 ماه قبل در لیگ سوم آلمان توپ می زد، اکنون با درخشش اخیر خود در تیم باشگاهیَش، توانسته ضمن معرفی خود به عنوان یکی از پدیده های این فصل بوندس لیگا، در لیست 23 نفرِ تیم ملی آلمان برای دیدار دوستانه پیش رو نیز جای گیرد. هافبک سابق تیم دسته سومی کیکرز اوفنباخ، چندی پیش با تماس تلفنی هانس دیتر فلیک دستیار یواخیم لو به اردوی مانشافت دعوت شد.
هان در مورد دعوتش به تیم ملی گفت: «موقعی که دیتر فلیک با من تماس گرفت و خبر دعوت شدنم به تیم ملی را داد بسیار بی قرار و هیجان زده بودم و بدنم می لرزید. زیرا می دانستم که این موضوع می تواند مسیر حرفه ای مرا تغییر دهد».
این هافبک 23 ساله و خوش نقش در ادامه بیان داشت: «بهتر از این نمی توانست برای من رخ دهد! من فعلا فقط برای این به تیم ملی می روم که طعم حضور در آنجا را تجربه کنم. و بسیار خوشحالم که شانس تمرین کردن با بازیکنانی با کلاس جهانی را دارم».
آندره هان این فصل نمایش خیره کننده ای در بوندس لیگا داشته و در هفته های اخیر نیز گل های مهمی را برای تیم خود به ثمر رسانده است.
گفتنی است؛ این هافبک جوان چندی پیش با شایعاتی مبنی بر علاقه باشگاههای بروسیا دورتموند و آرسنال به عملکرد خود مواجه شده بود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 / 1 / 1393برچسب:, | 17:54 | نویسنده : محمد جواد ملائی |