سرپرست استقلال با انتقاد شديد از ميزباني فولاد مي‌گويد دوست دارد که هواداران تيمش بدانند که شاگردان امير قلعه‌نويي چقدر بدبختي کشيدند تا سه امتيا‌ز بازي با فولاد را کسب کنند.
ميرشاد ماجدي با انتقاد شديد از آنچه پيش از ديدار تيمش با فولاد خوزستان اتفاق افتاده استَ، گفت: من آخرين بار چنين حرکت ارزشي را در بازي با بوريرام تايلند ديدم. متاسفانه از برخي شيوه‌هاي منسوخ شده عليه ما استفاده شد. نمي‌خواهم آقاي دهکردي را زير سوال ببرم، چرا که ايشان را به خوبي مي‌شناسم و مي‌دانم که اگر از اين اتفاقات اطلاع داشت حتما از آنها جلوگيري مي‌کرد. ما توقع همکاري خيلي بيشتري در اين ديدار داشتيم، اما اين اتفاق رخ نداد. متاسفانه عده‌اي شب‌ها جلوي هتل ما مي آمدند و با اراجيف‌گويي و فحاشي مانع از استراحت بازيکنان مي‌شدند. حتي شب آخر ما به نيروي انتظامي زنگ زديم، اما يک سرباز هم براي اين ماجرا به هتل ما اعزام نشد! يک اسکورت براي رفتن به ورزشگاه براي ما در نظر نگرفتند و 40 دقيقه‌ پشت در معطل مانديم تا وارد ورزشگاه شويم. خودم از اتوبوس پياده شدم و يک مسئول را پيدا کردم تا در را برايمان باز کند و بعد از بازي هم هيچ اسکورتي براي ما در نظر نگرفتند و متاسفانه برخي از هواداران فولاد با سنگ و چوب به اتوبوس ما حمله‌ور شدند و شيشه اتوبوس را شکستند. واقعا براي اين روش ميزباني متاسفم. اين شيشه‌اي که شکست در کنار ساموئل بود و اگر خداي نکرده قسمتي از آن سنگ به ساموئل برخورد مي‌کرد چه کسي پاسخگو بود؟
به گزارش ايسنا، او با اشاره به کسر يک امتياز از تيمش پس از شکست برابر سپاهان به دليل فحاشي هواداران استقلال، افزود: آقاي تاج و آقاي شهبازي در ورزشگاه فولاد حاضر بودند و فحاشي‌ها را شنيدند. انصافا بازي ما و سپاهان يک درصد اين هم نبود. عدالت رعايت نشد. جالب است ما در دنياي ارتباطات زندگي مي‌کنيم و همه به دنبال جمع کردن رفيق و دوست هستند، پس چرا اين اتفاقات براي ما رخ داد؟ ما فيلم اين فحاشي‌ها را هم داريم. مگر مي‌شود يک نيروي امنيتي براي ما در نظر نگيرند! به آنها گفتم ما يک اسکورت مي‌خواهيم، اما مسئولان فولاد به ما گفتند که نيروي انتظامي تقاضاي دو ميليون تومان براي اين کار کرده است. هيات فوتبال چنين پولي ندارد. جالب است آنها به ما گفتند مگر ما به تهران مي‌آييم شما از اين کارها مي‌کنيد. خدا کمک کرد که تيم ما به تهران سالم برگشت. رفتاري که در آنجا با ما شد به دور از مردانگي بود. درست نيست که همه چيز به نتيجه‌ بخواهد ختم شود.
سرپرست استقلال در ادامه با تمجيد از تيمش به دليل موفقيت برابر فولاد عنوان کرد: در اين ديدار همه بازيکنان همدل بودند و اتفاقاتي در اين ديدار رخ داد که بازيکنان به اين نتيجه‌ رسيدند که بايد حق‌شان را در زمين بگيرند. مبناي اين پيروزي برتري برابر الجزيره بود. هواداران عزيزمان بايد بدانند که ما چقدر بدبختي کشيديم تا سه امتيا‌ز را گرفتيم. فکر مي کنم که ديگر ثابت شده بازيکنان استقلال غيرتمندترين بازيکنان اين ليگ هستند. هواداران در بازي با تراکتورسازي به ورزشگاه بيايند و از زحماتي که بازيکنان استقلال در يک سال گذشته کشيده اند حمايت کنند. ما در اين فصل زحمات زيادي کشيديم و با وجود رفتن چهار ستاره از تيممان روي پاي خودمان مانديم. هيچ تيمي اين شرايط را نداشت. به اميد خدا مي رويم تراکتورسازي را شکست دهيم و اگر شد قهرمان شويم. ما راضي به رضاي خدا هستيم.
ماجدي در پاسخ به اين سوال که علي فتح‌الله‌زاده اعتقاد دارد خصوصي‌سازي استقلال منجر به عدم تمرکز آبي پوشان شده است و نظر او در اين‌باره چيست؟ بيان کرد: من فکر مي‌کنم آنچه آقاي فتح‌الله‌زاده گفت دور از ذهن نيست. با اين حال ما چند وقتي است که اين بحث‌ها را کنار گذاشته‌ايم و همه فکرمان به پيروزي‌هاي باقي مانده معطوف ‌کرده‌ايم.
او در پايان با تمجيد از عملکرد مهدي رحمتي در بازي تيمش با فولاد و اين که مهدي رحمتي مدتي کوتاه در افت به سر مي‌برد و در دو بازي اخير استقلال عملکردي درخشان داشته است، گفت: من گفته رحمتي را قبول ندارم. تمام تيم ما دچار افت شده بود. به لحاظ روحي و رواني به هم ريخته بوديم و گرنه در بهتر بودن مهدي رحمتي شکي وجود ندارد. اگر کي‌روش ملي نگاه کند او را بايد به تيم ملي دعوت کند. رحمتي به تيم ملي مي‌تواند کمک زيادي کند، اما اگر نمي‌خواهد ملي نگاه کند و سلايق شخصي را در نظر بگيرد بحث ديگر وجود دارد. واقعا رحمتي بايد چه کار کند که به تيم ملي دعوت شود؟ ما از کارلوس کي‌روش يک نگاه ويژه را خواستاريم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 19 / 1 / 1393برچسب:, | 20:10 | نویسنده : محمد جواد ملائی |