سرپرست استقلال با انتقاد شديد از ميزباني فولاد مي‌گويد دوست دارد که هواداران تيمش بدانند که شاگردان امير قلعه‌نويي چقدر بدبختي کشيدند تا سه امتيا‌ز بازي با فولاد را کسب کنند.
ميرشاد ماجدي با انتقاد شديد از آنچه پيش از ديدار تيمش با فولاد خوزستان اتفاق افتاده استَ، گفت: من آخرين بار چنين حرکت ارزشي را در بازي با بوريرام تايلند ديدم. متاسفانه از برخي شيوه‌هاي منسوخ شده عليه ما استفاده شد. نمي‌خواهم آقاي دهکردي را زير سوال ببرم، چرا که ايشان را به خوبي مي‌شناسم و مي‌دانم که اگر از اين اتفاقات اطلاع داشت حتما از آنها جلوگيري مي‌کرد. ما توقع همکاري خيلي بيشتري در اين ديدار داشتيم، اما اين اتفاق رخ نداد. متاسفانه عده‌اي شب‌ها جلوي هتل ما مي آمدند و با اراجيف‌گويي و فحاشي مانع از استراحت بازيکنان مي‌شدند. حتي شب آخر ما به نيروي انتظامي زنگ زديم، اما يک سرباز هم براي اين ماجرا به هتل ما اعزام نشد! يک اسکورت براي رفتن به ورزشگاه براي ما در نظر نگرفتند و 40 دقيقه‌ پشت در معطل مانديم تا وارد ورزشگاه شويم. خودم از اتوبوس پياده شدم و يک مسئول را پيدا کردم تا در را برايمان باز کند و بعد از بازي هم هيچ اسکورتي براي ما در نظر نگرفتند و متاسفانه برخي از هواداران فولاد با سنگ و چوب به اتوبوس ما حمله‌ور شدند و شيشه اتوبوس را شکستند. واقعا براي اين روش ميزباني متاسفم. اين شيشه‌اي که شکست در کنار ساموئل بود و اگر خداي نکرده قسمتي از آن سنگ به ساموئل برخورد مي‌کرد چه کسي پاسخگو بود؟
به گزارش ايسنا، او با اشاره به کسر يک امتياز از تيمش پس از شکست برابر سپاهان به دليل فحاشي هواداران استقلال، افزود: آقاي تاج و آقاي شهبازي در ورزشگاه فولاد حاضر بودند و فحاشي‌ها را شنيدند. انصافا بازي ما و سپاهان يک درصد اين هم نبود. عدالت رعايت نشد. جالب است ما در دنياي ارتباطات زندگي مي‌کنيم و همه به دنبال جمع کردن رفيق و دوست هستند، پس چرا اين اتفاقات براي ما رخ داد؟ ما فيلم اين فحاشي‌ها را هم داريم. مگر مي‌شود يک نيروي امنيتي براي ما در نظر نگيرند! به آنها گفتم ما يک اسکورت مي‌خواهيم، اما مسئولان فولاد به ما گفتند که نيروي انتظامي تقاضاي دو ميليون تومان براي اين کار کرده است. هيات فوتبال چنين پولي ندارد. جالب است آنها به ما گفتند مگر ما به تهران مي‌آييم شما از اين کارها مي‌کنيد. خدا کمک کرد که تيم ما به تهران سالم برگشت. رفتاري که در آنجا با ما شد به دور از مردانگي بود. درست نيست که همه چيز به نتيجه‌ بخواهد ختم شود.
سرپرست استقلال در ادامه با تمجيد از تيمش به دليل موفقيت برابر فولاد عنوان کرد: در اين ديدار همه بازيکنان همدل بودند و اتفاقاتي در اين ديدار رخ داد که بازيکنان به اين نتيجه‌ رسيدند که بايد حق‌شان را در زمين بگيرند. مبناي اين پيروزي برتري برابر الجزيره بود. هواداران عزيزمان بايد بدانند که ما چقدر بدبختي کشيديم تا سه امتيا‌ز را گرفتيم. فکر مي کنم که ديگر ثابت شده بازيکنان استقلال غيرتمندترين بازيکنان اين ليگ هستند. هواداران در بازي با تراکتورسازي به ورزشگاه بيايند و از زحماتي که بازيکنان استقلال در يک سال گذشته کشيده اند حمايت کنند. ما در اين فصل زحمات زيادي کشيديم و با وجود رفتن چهار ستاره از تيممان روي پاي خودمان مانديم. هيچ تيمي اين شرايط را نداشت. به اميد خدا مي رويم تراکتورسازي را شکست دهيم و اگر شد قهرمان شويم. ما راضي به رضاي خدا هستيم.
ماجدي در پاسخ به اين سوال که علي فتح‌الله‌زاده اعتقاد دارد خصوصي‌سازي استقلال منجر به عدم تمرکز آبي پوشان شده است و نظر او در اين‌باره چيست؟ بيان کرد: من فکر مي‌کنم آنچه آقاي فتح‌الله‌زاده گفت دور از ذهن نيست. با اين حال ما چند وقتي است که اين بحث‌ها را کنار گذاشته‌ايم و همه فکرمان به پيروزي‌هاي باقي مانده معطوف ‌کرده‌ايم.
او در پايان با تمجيد از عملکرد مهدي رحمتي در بازي تيمش با فولاد و اين که مهدي رحمتي مدتي کوتاه در افت به سر مي‌برد و در دو بازي اخير استقلال عملکردي درخشان داشته است، گفت: من گفته رحمتي را قبول ندارم. تمام تيم ما دچار افت شده بود. به لحاظ روحي و رواني به هم ريخته بوديم و گرنه در بهتر بودن مهدي رحمتي شکي وجود ندارد. اگر کي‌روش ملي نگاه کند او را بايد به تيم ملي دعوت کند. رحمتي به تيم ملي مي‌تواند کمک زيادي کند، اما اگر نمي‌خواهد ملي نگاه کند و سلايق شخصي را در نظر بگيرد بحث ديگر وجود دارد. واقعا رحمتي بايد چه کار کند که به تيم ملي دعوت شود؟ ما از کارلوس کي‌روش يک نگاه ويژه را خواستاريم.



تاريخ : شنبه 19 / 1 / 1393برچسب:, | 19:59 | نویسنده : محمد جواد ملائی |

 

 

 

 

 

کریم بنزما اعلام کرد که دوست دارد در فینال لیگ قهرمانان امسال مقابل پاری‌سن‌ژرمن به میدان برود. سفیدپوشان مادرید پس از پیروزی سه بر صفر مقابل دورتموند در دیداری خانگی برای رسیدن به چهارمین نیمه‌نهایی متوالی رقابت‌ها در موقعیت خوبی قرار دارند.

این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن نیز با برتری سه بر صفر مقابل چلسی به استمفوردبریج خواهد رفت و بنزما تأیید کرد که امیدوار است در فینال رقابت‌ها که در لیسبون برگزار می‌شود، به مصاف این تیم برود.

وی در این باره اظهار داشت: فینال رویایی من حضور رئال مادرید و پاری‌سن‌ژرمن در این مرحله است زیرا مادرید تیم من است و پاری‌سن‌ژرمن هم یک تیم فرانسوی است.

بنزما ادامه داد: در سه دوره متوالی به نیمه‌نهایی رسیدیم. امسال عالی کار می‌کنیم و هنوز چند بازی باقی مانده است تا به فینال برسیم اما داریم به آن نزدیک‌تر می‌شویم.

رئال مادرید فردا شب در زیگنال ایدونا پارک به مصاف بورسیا دورتموند خواهد رفت.



تاريخ : چهار شنبه 18 / 1 / 1393برچسب:, | 18:23 | نویسنده : محمد جواد ملائی |

 

 

 

گلهای مسی و اینیستا در ال کلاسیکوی یکشنبه شب باعث شد که تیم بارسلونا از مرز 2000 گل خارج از خانه در لالیگا عبور کند.

ال کلاسیکوی یکشنبه شب، 2639 مین بازی تیم بارسلونا در لالیگا محسوب می شد و این تیم موفق شد با به ثمر رساندن چهار گل در این مسابقه، آمار گلهای خارج از خانه خود در لالیگا را از مرز 2000 گل عبور دهد. آبی و اناری پوشان تاکنون مجموعاً 5547 گل را وارد دروازه حریفان خود کرده اند که از این تعداد 3545 گل در ورزشگاه نیوکمپ و 2002 گل نیز در خانه حریفان به ثمر رسیده است.
بارسا به کمک این آمار و ارقام فوق العاده تاکنون 22 بار عنوان قهرمانی لالیگا را به دست آورده است که اولین بار آن به فصل 1928/29 و آخرین بار آن نیز به فصل گذشته باز می گردد. لیونل مسی، گلزن برتر تاریخ باشگاه در این بازی موفق شد گلهای 2001،2000 و 2002 بارسا را در خانه حریفان را به ثمر رسانده و با پشت سر گذاشتن دی استفانو و هوگو سانچس، به برترین گلزن تاریخ ال کلاسیکو تبدیل شود.



تاريخ : چهار شنبه 18 / 1 / 1393برچسب:, | 18:14 | نویسنده : محمد جواد ملائی |

 

 

لیونل آندرس مسی ستاره باشگاه بارسلونا که به دلیل مصدومیت و دوری از میادین از رقیب دیرینه اش کریس رونالدو جا مانده بود حال با گلزنی هایش در هفته های اخیر توانسته است به صدر جدول نزدیک شود و دور از انتظار نخواهد بود که مسی به زودی جای رونالدو را نیز در صدر بگیرد
کریس رونالدو در حال حاظر با 28 گل زده در رقابت های لالیگا در صدر برترین گلزنان لالیگا جای دارد . این در حالی است که دیه گو کاستا بازیکن اتلتیکو مادرید و لیونل مسی هر دو 25 گله هستند . لیونل مسی برای گرفتن جایگاه رونالدو تنها 3 گل دیگر نیاز دارد .



تاريخ : چهار شنبه 18 / 1 / 1393برچسب:, | 18:12 | نویسنده : محمد جواد ملائی |

 

به نقل از Goal، بارسلونا به خاطر تخلف از سوی فیفا برای 2 فصل از حضور در نقل و انتقالات محروم شده است. با این وجود بارسایی ها می خواهند در هر سه جبهه با قدرت به کار خود ادامه دهند.
پدرو بعد از برد 3 - 1 مقابل بتیس در مصاحبه با AS گفت: "ما دوران سختی داشتیم، با این حال سعی می کنیم این مسئله را به فراموشی بسپاریم و روی بازی های تمرکز کنیم.

"ما بازی را کامل در اختیار داشتیم. ما آرام هستیم و بازی به بازی بهتر می شویم.

"بتیس شناخت خوبی از بازی داشت. در نیمه دوم تا حدی از فشار ما کم شد اما از کسب برد خوشحالیم. آن ها خوب بازی کردند و تا حدی بازی پیچیده شده بود. برد بهترین نتیجه بود.

"تا آخر فصل رقابت سختی خواهیم داشت. حاشیه امنیت خیلی کم است و با کوچکترین اشتباهی عقب می افتیم. هر بازی حکم فینال را دارد. "



تاريخ : چهار شنبه 18 / 1 / 1393برچسب:, | 18:7 | نویسنده : محمد جواد ملائی |

 

باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد: یان تیلمان کرشوف مدافع زیر 21 سال المان در تابستان با اتمام قراردادش با بتیس راهی مونیخ میشود.
کرشوف بازیکن اینده دار المان اولین بازی خود را در سال 2008 در رئال بتیس درلاریگا بازی کرد.
ماریو گومز در باره این بازیکن افزود: تجربه به من نشان میدهد او بازیکن بزرگی خواهد شد



تاريخ : چهار شنبه 18 / 1 / 1393برچسب:, | 18:4 | نویسنده : محمد جواد ملائی |

 

 

کارگيري اين تکنولوژي نبود.

به نقل از تسنيم، براي تصويب قانون استفاده از تکنولوژي تشخيص عبور توپ از خط دروازه حداقل نياز بود که 12 تيم از بوندس‌ليگاي يک و همين تعداد تيم در بوندس‌ليگاي 2 که مجموعاً دو سوم تيم‌هاي حاضر در دسته‌‌هاي اول و دوم فوتبال آلمان هستند راي مثبت دهند. با اين حال از مجموع 36 نماينده‌‌اي از اين تيم‌هاي در جلسه شب گذشته شرکت کرده بودند 9 تيم بوندس‌ليگايي و 15 تيم دسته دومي به استفاده از اين تکنولوژي راي منفي دادند.

کارل هاينتس رومنيگه، رئيس باشگاه بايرن مونيخ اما يکي از کساني بود که به استفاده از اين تکنولوژي راغب بود و به همين دليل مخالفت ساير همتايانش نارضايتي او را در پي داشت.

وي در پايان اين جلسه به خبرنگاران گفت: از نظر دموکراسي ما بايد به اين تصميم احترام بگذاريم اما ما در بايرن مونيخ از اين اتفاق متاسفيم.

هربرت فاندل، رئيس کميته داوران اتحاديه فوتبال آلمان نيز يکي ديگر از کساني بود که نسبت به ملغي شدن طرح استفاده از تکنولوژي تشخيص عبور توپ از خط دروازه ابراز تاسف کرد.

او تصريح کرد: ما داوران هميشه گفته‌ايم که از استفاده از تکنولوژي براي قضاوت بازي‌هاي استقبال مي‌کنيم. تکنولوژي به داوران براي اتخاذ مهم‌ترين تصميمات در زمين فوتبال کمک مي‌کند و کمي از انتقاداتي را که همواره متوجه آنها است مي‌کاهد با اين حال ما هم مجبوريم اين راي را بپذيريم.

مخالفت ژرمن‌ها با استفاده از تکنولوژي تشخيص عبور توپ از خط دروازه در حالي صورت گرفته است که فوتبال انگليس به استفاده از اين تکنولوژي چراغ سبز نشان داده و همچنين قرار است از آن در جام جهاني 2014 برزيل نيز استفاده شود.



تاريخ : چهار شنبه 18 / 1 / 1393برچسب:, | 18:2 | نویسنده : محمد جواد ملائی |

 

 

آندره هان ستاره جوان آگسبورگ پس از دعوت شدن به اردوی تیم ملی آلمان به منظور حضور در دیدار مقابل شیلی ابراز خوشحالی کرد و از دعوتش بسیار شگفت زده شده است.
به گزارش کانون هواداران دورتموند در ایران؛ به نقل از Sport1, آندره هان که تا 14 ماه قبل در لیگ سوم آلمان توپ می زد، اکنون با درخشش اخیر خود در تیم باشگاهیَش، توانسته ضمن معرفی خود به عنوان یکی از پدیده های این فصل بوندس لیگا، در لیست 23 نفرِ تیم ملی آلمان برای دیدار دوستانه پیش رو نیز جای گیرد. هافبک سابق تیم دسته سومی کیکرز اوفنباخ، چندی پیش با تماس تلفنی هانس دیتر فلیک دستیار یواخیم لو به اردوی مانشافت دعوت شد.
هان در مورد دعوتش به تیم ملی گفت: «موقعی که دیتر فلیک با من تماس گرفت و خبر دعوت شدنم به تیم ملی را داد بسیار بی قرار و هیجان زده بودم و بدنم می لرزید. زیرا می دانستم که این موضوع می تواند مسیر حرفه ای مرا تغییر دهد».
این هافبک 23 ساله و خوش نقش در ادامه بیان داشت: «بهتر از این نمی توانست برای من رخ دهد! من فعلا فقط برای این به تیم ملی می روم که طعم حضور در آنجا را تجربه کنم. و بسیار خوشحالم که شانس تمرین کردن با بازیکنانی با کلاس جهانی را دارم».
آندره هان این فصل نمایش خیره کننده ای در بوندس لیگا داشته و در هفته های اخیر نیز گل های مهمی را برای تیم خود به ثمر رسانده است.
گفتنی است؛ این هافبک جوان چندی پیش با شایعاتی مبنی بر علاقه باشگاههای بروسیا دورتموند و آرسنال به عملکرد خود مواجه شده بود.

 


تاريخ : چهار شنبه 18 / 1 / 1393برچسب:, | 17:54 | نویسنده : محمد جواد ملائی |

 

ه گزارش خانه ورزش و به نقل از باشگاه خبرنگاران، در شرایطی که بازار نقل و انتقالات لیگ های اروپایی در سال های اخیر بسیار پررونق شده است معاملات سنگین و میلیاردی باشگاه ها حکایت از سود سرشار و تبدیل کردن آن به نوعی از تجارت را دارد جالب است که بدانیم رکورد نقل و انتقالات با مبلغ 1000 پوند آغاز شده و هم اکنون این مبلغ پس از گذشت 100 سال با رشد 86 هزار برابر به مبلغ 86 میلیون پوند رسیده است. براین اساس در سال 1905 اولین رکورد نقل و انتقالات با حضور بازیکن ساندرلند در میدان بود و پرداخت مبلغ 1000 پوند به ثبت رسید. در سال 1961 هافبک بارسلونا در قبال 152 هزار پوند به تیم آث میلان پیوست وی توانست به این تیم ایتالیایی در کسب سه عنوان قهرمانی در سری A و یک عنوان قهرمانی در لیگ اروپا کمک کند. بارسلونا در سال 1973 رکورد جهان را شکست و کافی بازیکن تیم آژاکس آمستردام را در قبال 922 هزار پوند به نیوکمپ آورد؛ وی با باشگاه بارسلونا توانست به یک عنوان قهرمانی در لالیگا دست یابد. 2 سال پس از این، رکورد جهان باز هم شکسته شد و این بار باشگاه ناپولی ایتالیا رقم نقل و انتقالات را به یک میلیون پوند رساند و ساولدی را از بولینا به ناپولی آورد. *دیه گو مارادونا تنها یک بازیکن در جهان است که موفق شده تاکنون دوبار متوالی رکورد گرانترین بازیکن جهان را به نام خو اختصاص دهد و او کسی نیست جز اسطوره سال های دور فوتبال آرژانتین دیه گو مارادونا. مارادونا در سال 1982 از باشگاه بوکاجونیورز آرژانتین با مبلغ 3 میلیون پوند به بارسلونا رفت 2 سال پس از آن، باشگاه ناپولی با شکستن رکوردی دیگر با پرداخت مبلغ 5 میلیون پوند وی را به خدمت گرفت و وی را از اسپانیا به ایتالیا آورد. *ژان پیر پاپن در سال 1992 باز تیم ایتالیایی دیگری به نام آث میلان با جذب ژان پیر پاپن از المپیک مارسی رکوردشکنی کرد. پاپن در کسب دو عنوان قهرمانی به تیم آث میلان در سری A کمک کرد. *لوئیس فیگو در سال 2000 باشگاه رئال مادرید با پرداخت 37 میلیون پوند به رقیب و حریف قدیمی خود بارسلونا موفق شد لوئیس فیگو بازیکن پرتغالی این تیم را جذب کند و رکورد جهان را بیش از دو برابر افزایش دهد. این مبلغ اولین رکورد رئال مادرید در میان 2 رکوردی بود که تا به حال شکسته است. لوئیس فیگو به تیم رئال مادرید برای کسب 2 عنوان قهرمانی در لالیگا و یک عنوان در لیگ اروپا کمک کرد. *زین الدین زیدان رکورد بعدی رئال مربوط به خرید بازیکن فرانسوی این تیم زین الدین زیدان فوتبالیست و اسطوره ای جهان بود که با پرداخت مبلغ 45/6 میلیون پوند وی را از تورین(یونتوس) به سانتیاگو برنابئو آورد. *کریستین رونالدو در سال 2010 باشگاه رئال مادرید در ازای پرداخت 80 میلیون پوند ستاره شیاطین سرخ را از اولترافورد به برنابئو آورد رکورد کریستین رونالدو که عنوان بهترین بازیکن جهان طی چند روزه یدک می کشید باقی ماند.



تاريخ : چهار شنبه 18 / 1 / 1393برچسب:, | 17:47 | نویسنده : محمد جواد ملائی |

 

هواداران تیم ملی آرژانتین معتقدند سرخیو آگوئرو، گونزالو ایگواین و خاویر ماسکرانو، ‌سه بازیکنی هستند که می‌توانند وظیفه مسی را در زمین انجام داده و بدرخشند
سایت گل- هواداران تیم ملی آرژانتین معتقدند در صورت عدم توفیق مسی در جام جهانی، می توانند بیش از همه روی درخشش آگوئرو، ایگواین و ماسچرانو حساب کنند.
در صورتی که لیونل مسی،‌ کاپیتان ارزشمند تیم ملی آرژانتین بنابه هر علتی،‌ از جمله مصدومیت نتواند تیم کشورش را در مسابقات همراهی کند،‌ هواداران تیم ملی آرژانتین معتقدند سرخیو آگوئرو، گونسالو ایگواین و خاویر ماسچرانو، ‌سه بازیکنی هستند که می‌توانند وظیفه مسی را در زمین انجام داده و بدرخشند.
در نظرخواهی اینترنتی که توسط یک سایت در کشور آرژانتین به همین منظور انجام گرفت، آگوئرو با 42.9 درصد، صاحب بیشترین رای شد.
به این خاطر مشخص شد هوادران جانشین مسی را در چهره آگوئرو می‌بینند.
همچنین گونسالو ایگواین که تا تابستان سال جاری بازیکن رئال مادرید بود اما به ناپولی ایتالیا نقل مکان کرد نیز می‌تواند باعث آسودگی خاطر هواداران تیم آرژانتین شود.
او در این نظرخواهی 12.2 درصد رای آورده است.
سومین بازیکن خاویر ماسچرانو است که 8.2 درصد رای علاقمندان تیم کشورش را کسب کرده است.
آلبی سلسته در جام جهانی با تیم ملی ایران، نیجریه و بوسنی هرزگووین همگروه است.



تاريخ : چهار شنبه 18 / 1 / 1393برچسب:, | 17:42 | نویسنده : محمد جواد ملائی |
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد